TeamAlert staat bekend om haar kennis op het gebied van jongeren en gedrag. We weten hoe we de jongeren on- en offline kunnen bereiken, wat hen aanspreekt en hoe we de boodschap over kunnen brengen. Het jongerenpanel van TeamAlert speelt hierbij een grote rol. Niet alleen voor onderzoek, maar ook voor campagnes. Door aansprekende content te combineren met het slim toepassen van gedragsmechanismen, halen wij meer resultaat uit onze campagnes.
Per jaar bereiken wij meer dan 5 miljoen keer een jongere met onze online boodschap.
Alle campagnes worden ontwikkeld in samenwerking met de jongeren en ons onderzoeksteam. Zo maken we de campagne niet alleen aansprekend, maar zorgen we er ook voor dat 'ie echt impact maakt. Denk aan grote massamediale campagnes zoals Rij Drugsvrij, maar ook maatwerkcampagnes als Busbaan Almere en de social deal.
De meeste energie halen wij uit de mooie samenwerkingen met partners die ontstaan, waarbij we crossmediaal aan de slag gaan. Wij geloven erin dat onderzoek, campagnes en interventies elkaar versterken.
Ben je benieuwd wat TeamAlert voor jouw organisatie kan betekenen om meer jongeren te bereiken? Neem contact op met één van onze accountmanagers.